Koristim desetak godina tricikli na pedale i elektro pogon.Što se tiče stabilnosti nema problema.Širina mojih vozila je 70 cm, što se uklapa u saobraćajne propise .Video sam jedan tricikl za dostavu hrane koji ima i krov protiv kiše i sunca.Bezbedan je za prevoz dece.Glasam za tricikle.
kao u helsinkiju?
pa prvo organizujte saobracaj na stazama i edukujte bicikliste kao helsinkane.
doduse vec imamo populaciju koja vozi trokolice pa cak svojevoljno i navuce prsluk da bude vidljiva u saobracaju za razliku od srba
gde prave parkinge i puteve za motorna vozila (koji zauzimaju najveći deo ulice), u vazduhu? zbog asfaltiranja i behatoniranja leti je do 20 stepeni toplije nego u zelenim delovima. kad padne kiša nema gde da ode, nema šta da zadrži prašinu, buku, gasove. naše ulice su sve više podređene kolovozu i parkiranju.
03.07.2024 • 12:22
back to the future
Ionako smo po svemu ostalom u IXX veku, zašto ne i po zapregama, triciklima i trotinetima? Zašto ne propagirate jahanje konja, uber ekološki prevoz koji usput održava travnjake i ostavlja ekološko đubrivo?
Koji ti je to IXX vek? Ako si hteo 19. to je rimskim XIX.
Sjajno opisan problem a i ponuđeno je rešenje.
Čak i za umerenu kišu ima rešenje korišćenjem kabanice.
Žao mi je što više ljudi u NS ne koriste bicikle, mada i na biciklističkim stazama zna da bude gužve u špicu :-)
"Međutim, sve kvalitetnije električne baterije izgleda da nude rešenja i za jednu od najvećih savremenih nevolja."
Sta to konkretno? Elektricni automobili prave manju guzvu? Zauzimaju manje prostora? Kako to?
"Moderni tipovi automobila su teški najmanje tonu"
Svaki mali auto je tezak bar 900 kila do 1100. To nije neka tezina, to je sasvim prihvatljivo. Tako da "najmanje tonu" i nije nesto. Kamo srece da su svi oko 1t automobili teski, tj. masivni. :)
Novi automobili su obicno 'teski' preko 1,5 t...
"nasrtaj na gradsko zelenilo drastičan"
Kako to? Voze ljudi po travnjacima?
Sto bi rekao Dejo Savicevic, prema tome, sta da ti kazem...
Ionako smo po svemu ostalom u IXX veku, zašto ne i po zapregama, triciklima i trotinetima? Zašto ne propagirate jahanje konja, uber ekološki prevoz koji usput održava travnjake i ostavlja ekološko đubrivo?
Boba
03.07.2024 • 11:18
Lepo je i dobro videti sve vise bicikala i trotineta u kretanju po gradu, ali taj koncept brzo pada u vodu cim su vremenske prilike takve da je takva voznja neprijatna, ili cak nemoguca.
Ne pada u vodu. Barem za NS. Ja licno veci deo godine idem biciklom na posao, u izlaske, u kupovinu, po hranu i slicno. Kad pada sneg ili kisa, kombinujem bus i djonove.
Znam da ima ljudi kojima bicikl nije opcija iz raznih razloga, ali ja sam se preporodio od kako ne vozim auto po gradu.
Novi Sad koji je jedan od retkih gradova ravan kao tepsija treba primarni da se okrene biciklističkom saobraćaju.
Kad bi automobile koristili samo oni koji ne mogu biciklom, gužva bi se drastično smanjila.
Za sigurno skladištenje i kretanje većeg broja tricikala potrebno je više prostora. Tricikl i teretni bicikl uglavnom ne može da se unese u zgradu liftom (niti ima gde), mora da se ostavlja u garaži ili u okolini zgrade. Isto tako biciklistički parkinzi u gradu nisu projektovani za prihvat ovako gabaritnih vozila. Na našim biciklističkim stazama koje su široke uglavnom "koliko mora" jednotražni teretni bicikli (modeli poput Long Johna i Bullita) koji se uklapaju u 90 cm širine su i dalje maksimum efikasnosti. Da li su to pedeleci ili obični bicikli, manje je važno. Biciklističke staze nisu dizajnirane za kretanje brzinama većim od 35 km na čas niti to zakon dozvoljava. "Pravi" električni bicikl je onaj koji ima dopunu snage motorom (pedelek) do 25 km na čas, ne onaj koji ima ručicu za gas.
Poseban problem tricikla koji ne zna ko ga nije vozio iz aspekta bezbednosti saobraćaja - manevarske sposobnosti su lošije od bicikla i nestabilniji je u krivini, pogotovo nenatovaren.
Ma kakav triciklal Treba da predajemo na konjske i volovske zaprege.Čista ekologija mada po Holandskim propisima nisam siguran jer su ustanovili da goveda truju vazduh
Lepo je i dobro videti sve vise bicikala i trotineta u kretanju po gradu, ali taj koncept brzo pada u vodu cim su vremenske prilike takve da je takva voznja neprijatna, ili cak nemoguca.
Da nema nas biciklista i pešaka grad bi bio potpuno zakrčen kao i BG. Dobro je poznato u svetu da 100km bici staza smanjuje saobraćaj za 5%. Zato gradite biciklističke staze i buduće generacije će vas se sa radošću sećati.
Lokalni, regionalni i inter city vozovi su rešenje u razvijenom delu Evrope.
Da postoji iole razum kod gradskog rukovodstva, bila bi dograđena i osposobljena za lokalni voz mreža lokalnih pruga koja povezuje prigradska naselja sa gradom. Tako bi se moglo živeti van grada i u njega po potrebi brzo stizati. To bi i spustilo cenu nekretnina. Verovatno je ovo drugo razlog zašto grupa na vlasti ne ide ka ovom rešenju.
Zapravo, budućnost je u rikšama za stanovništvo, taksisti će voziti tuk-tuk, a vlast će nekažnjeno gaziti i jedne i druge novim modelima mercedesa i bmw-a. Pričekajte 2-3 godine da pukne ovaj balon i gledajte.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Tricikli kao budućnost gradskog saobraćaja
Živan Lazić
zivanlaz@gmail.com
Novi Sad
•03.07.2024.
•10:02 > 09:10
Komentari 31
Joca
Komšija
Ako ne vidiš bicikliste u gradu bez prsluka to znači da nisi fizički sposoban da učestvuješ u saobraćaju, a ako to ne razumeš nisi ni mentalno.
Marko
/
/
pa prvo organizujte saobracaj na stazama i edukujte bicikliste kao helsinkane.
doduse vec imamo populaciju koja vozi trokolice pa cak svojevoljno i navuce prsluk da bude vidljiva u saobracaju za razliku od srba
Куп је битан
Sale
Mare
gde prave parkinge i puteve za motorna vozila (koji zauzimaju najveći deo ulice), u vazduhu? zbog asfaltiranja i behatoniranja leti je do 20 stepeni toplije nego u zelenim delovima. kad padne kiša nema gde da ode, nema šta da zadrži prašinu, buku, gasove. naše ulice su sve više podređene kolovozu i parkiranju.
Filozofiras bezveze
back to the future
Ionako smo po svemu ostalom u IXX veku, zašto ne i po zapregama, triciklima i trotinetima? Zašto ne propagirate jahanje konja, uber ekološki prevoz koji usput održava travnjake i ostavlja ekološko đubrivo?
Koji ti je to IXX vek? Ako si hteo 19. to je rimskim XIX.
Haha
Džonija
Čak i za umerenu kišu ima rešenje korišćenjem kabanice.
Žao mi je što više ljudi u NS ne koriste bicikle, mada i na biciklističkim stazama zna da bude gužve u špicu :-)
Proka
Treba da stoji 'Leteći tricikli kao budućnost gradskog saobraćaja'
Hvala
Arčibald
Cale
Aleksej
"Međutim, sve kvalitetnije električne baterije izgleda da nude rešenja i za jednu od najvećih savremenih nevolja."
Sta to konkretno? Elektricni automobili prave manju guzvu? Zauzimaju manje prostora? Kako to?
"Moderni tipovi automobila su teški najmanje tonu"
Svaki mali auto je tezak bar 900 kila do 1100. To nije neka tezina, to je sasvim prihvatljivo. Tako da "najmanje tonu" i nije nesto. Kamo srece da su svi oko 1t automobili teski, tj. masivni. :)
Novi automobili su obicno 'teski' preko 1,5 t...
"nasrtaj na gradsko zelenilo drastičan"
Kako to? Voze ljudi po travnjacima?
Sto bi rekao Dejo Savicevic, prema tome, sta da ti kazem...
boger
dule
03.07.2024 • 11:18
Lepo je i dobro videti sve vise bicikala i trotineta u kretanju po gradu, ali taj koncept brzo pada u vodu cim su vremenske prilike takve da je takva voznja neprijatna, ili cak nemoguca.
Ne pada u vodu. Barem za NS. Ja licno veci deo godine idem biciklom na posao, u izlaske, u kupovinu, po hranu i slicno. Kad pada sneg ili kisa, kombinujem bus i djonove.
Znam da ima ljudi kojima bicikl nije opcija iz raznih razloga, ali ja sam se preporodio od kako ne vozim auto po gradu.
Mama
Kad bi automobile koristili samo oni koji ne mogu biciklom, gužva bi se drastično smanjila.
Biciklista
Za sigurno skladištenje i kretanje većeg broja tricikala potrebno je više prostora. Tricikl i teretni bicikl uglavnom ne može da se unese u zgradu liftom (niti ima gde), mora da se ostavlja u garaži ili u okolini zgrade. Isto tako biciklistički parkinzi u gradu nisu projektovani za prihvat ovako gabaritnih vozila. Na našim biciklističkim stazama koje su široke uglavnom "koliko mora" jednotražni teretni bicikli (modeli poput Long Johna i Bullita) koji se uklapaju u 90 cm širine su i dalje maksimum efikasnosti. Da li su to pedeleci ili obični bicikli, manje je važno. Biciklističke staze nisu dizajnirane za kretanje brzinama većim od 35 km na čas niti to zakon dozvoljava. "Pravi" električni bicikl je onaj koji ima dopunu snage motorom (pedelek) do 25 km na čas, ne onaj koji ima ručicu za gas.
Poseban problem tricikla koji ne zna ko ga nije vozio iz aspekta bezbednosti saobraćaja - manevarske sposobnosti su lošije od bicikla i nestabilniji je u krivini, pogotovo nenatovaren.
Aleksej
Vlada
Koncept ne pada u vodu samo zato što ne funkcioniše 20% vremena kad su padavine, vetar, ili ekstremno hladno vreme.
Milovan
Boba
Laloš
Voz
Da postoji iole razum kod gradskog rukovodstva, bila bi dograđena i osposobljena za lokalni voz mreža lokalnih pruga koja povezuje prigradska naselja sa gradom. Tako bi se moglo živeti van grada i u njega po potrebi brzo stizati. To bi i spustilo cenu nekretnina. Verovatno je ovo drugo razlog zašto grupa na vlasti ne ide ka ovom rešenju.
bora
Anonimus
Ja
Uživanje je bilo čitati ga.
Bravo!!!
NN
Zemlja čudesa
Mile
Ionako su gužve, ja se u NS guram i stojim u redu i na biciklističim...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H